پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

معاون تهذیب حوزه علمیه قم در بازدید مدیر حوزه‌های علمیه از طرح میثاق طلبگی در قمصر گفت: به تواتر ثابت شده است که حوزه‌های علمیه مورد توجه خاص امام عصر (عج) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین‌  محمد همتیان در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی و خیر مقدم به مدیر حوزه‌های علمیه خدمت در حوزه‌های علمیه را افتخاری بزرگ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه افتخار مراجع معظم تقلید این است که خدمتگزار حوزه هستند افزود: یکی از مراجع فقید خدمت به حوزه و طلاب را بهترین کار در عمر خود می‌دانست و می‌گفت: مرجعیت را به دو دلیل پذیرفتم، که دلیل عمده آن خدمت به طلاب بود.

مسئول برگزاری طرح میثاق طلبگی در قمصر با اشاره به اینکه خدمتگزاری به طلاب توجه و عنایت امام زمان (عج) را در پی خواهد داشت؛ تصریح‌ کرد: محال است، اهل‌بیت (ع) حوزه را به کسی بسپارند و هر روز به او توجه نکنند.

وی خاطرنشان ساخت: طرح میثاق طلبگی برای سومین سال است که برگزار می‌شود، داوطلبان طی دوره‌ای ده روزه با استفاده از بیانات اساتید بزرگواری چون حائری شیرازی و اسلامیان و دیگر اساتید حوزه با راه و رسم طلبگی آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد همتیان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله یثربی موسس مدرسه علمیه ولیعصر(عج) قمصر و تقدیر از مدیریت مدرسه، آن را باقیات و صالحاتی برای آن عالم فقید دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha